„Kóda” változatai közötti eltérés
Ugrás a navigációhoz
Ugrás a kereséshez
Nincs szerkesztési összefoglaló |
|||
16. sor: | 16. sor: | ||
\once \override Score.RehearsalMark.break-visibility = ##(#f #t #t) |
\once \override Score.RehearsalMark.break-visibility = ##(#f #t #t) |
||
\mark \markup { \musicglyph #"scripts.segno" } % vagy scripts.coda |
\mark \markup { \musicglyph #"scripts.segno" } % vagy scripts.coda |
||
+ | </pre> |
||
+ | |||
+ | == Második használat == |
||
+ | <pre> |
||
+ | \once \override Score.RehearsalMark.break-visibility = ##(#t #t #f) |
||
</pre> |
</pre> |
||
A lap 2017. november 9., 22:40-kori változata
Különleges ismétlés. Nincs beépítve lilypondba, vagyis a hangfájlról kézzel kell gondoskodni.
Kóda
UTF8 kódja: 𝄌, alakja , lilypondban \coda
), formázott szövegben \musicglyph #"scripts.coda"
. Kétféleképpen használatos:
- D.C. al Fine: kezdd előlról a művet Fine-ig.
- D.C. al Coda: kezdd előlről a művet a coda jelig, majd ugorj a következő coda jelre (a mű zárására).
Segno
UTF8 kódja 𝄉, alakja , lilypondban \segno
, formázott szövegben \musicglyph #"scripts.segno"
. Kétféleképpen használatos:
- D.S. al coda: menj vissza a legközelebbi segno-ig. Amint elérted a coda jelet, ugorj oda.
- D.S. al fine: menj vissza a legközelebbi segno-ig, és játszd a művet Fine-ig.
Első használat
Ütemvonal fölé, középre:
\once \override Score.RehearsalMark.break-visibility = ##(#f #t #t) \mark \markup { \musicglyph #"scripts.segno" } % vagy scripts.coda
Második használat
\once \override Score.RehearsalMark.break-visibility = ##(#t #t #f)