Panasz a Nyugdíjbiztosító elérhetetlensége miatt

Tisztelt Főosztályvezető-helyettes Asszony!

Az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóságnak három telefonszáma van a főigazgatóság honlapján: 270–8000, 270–8001 és a főigazgatóé: 270-8143.

Ügyfélfogadási idő alatt tapasztalataim szerint az első és a harmadik folyamatosan foglalt, a 270–8001-en egy robot átmeneti túlterhelés miatt arra kér, hívjam Önöket később. És ez a teljes ügyfélfogadási idő alatt így megy.

Ez nemcsak az én tapasztalatom. Kormányablaknál kértem elérhető telefonszámot, de ott is csak ezt a három számot ismerik, és ők sem tudják felhívni a Nyugdíjbiztosítót. Több helyen mondták ezt, az utolsó két alkalom: Campona és a Blaha Lujza téri kormányablak.

Emailre nem válaszolnak (lásd ezt az ügyet, ahol másfél év után kaptam az első választ), ügyfélkapun beadott beadványra nem válaszolnak (a saját adategyeztetési ügyemben 5 hónapig, utána is csak a 1818-on kapott belső telefonszámon történt reklamáció után), kizárólag személyes megjelenéssel lehet ügyet intézni. A hétfői tapasztalatom 2 órányi várakozás a Fiumei úton a már kész nyugdíjmegállapító határozatra. (Plusz az utazás. Nem, nyugdíjasként sem érek rá. Az ápolási díjról ugyan le kellett mondanom a nyugdíj miatt, de ápolni azért kell. Vagy helyettest keresni, és ha családon belül nem tudjuk megoldani, akkor pénzért: egy kicsit többért, mint az ápolási díj.)

Budapest, 2018. május 17.

Tisztelettel:

  ifj. Gyimesi László


Elküldve a nyufig@onyf.allamkincstar.gov.hu email-címre 2018. május 17-én 7:38-kor, egy hosszabb email részeként. A két linket utólag tettem a szövegbe, a név szerinti megszólítást pedig módosítottam az eredeti emailhez képest.

Vissza a nyitó lapra

Levélcím: gyimesi pont laszlo9 kukac upcmail pont hu Valid HTML 4.01 Transitional